Home staging
Home staging to angielski termin oznaczający profesjonalne przygotowanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub wynajmu. Jego celem jest szybsza i bardziej zyskowna sprzedaż nieruchomości. Stosowane techniki opierają się na zasadach nowoczesnego marketingu nieruchomości. Efektem jest zmiana charakteru nieruchomości z „do mieszkania” na „do sprzedania”.
Cel: wsparcie sprzedaży
W ramach usługi eliminowane są czynniki obniżające cenę nieruchomości. Z pierwszego planu usuwane jest wszystko, co nie jest atutem oferty, a mogłoby zniechęcić potencjalnego nabywcę. Chodzi o wydobycie z domu lub mieszkania tego, co warte jest podkreślenia i zaprezentowanie tego potencjalnym nabywcom. Kluczowe jest oczarowanie i zainteresowanie kupujących już na samym początku oglądania domu lub mieszkania. Home staging różni się od tradycyjnie pojmowanej architektury wnętrz tym, że jest znacznie tańszy, szybszy i wprost ukierunkowany na sprzedaż lub wynajem. Nie chodzi tu o przygotowanie wnętrza pod kątem konkretnych gustów, lecz przygotowanie go tak, aby było interesujące dla jak największej liczby potencjalnych nabywców.
Profesjonalne podejście
Profesjonalnie przygotowane wnętrze posiada jasno określone funkcje poszczególnych pomieszczeń. Nie narzuca oglądającym zbyt silnego stylu czy schematu kolorystycznego. Dzięki właściwemu oświetleniu, wprowadzeniu naturalnych kolorów oraz „żywych”, pasujących do wnętrza dekoracji uzyskuje się wygląd akceptowalny dla jak największego kręgu zainteresowanych. Dbałość o szczegóły i ład w przygotowywanym wnętrzu nie prowokuje kupujących do proponowania obniżki ceny ze względu na spodziewane naprawy czy przeróbki.
Jak to działa?
ZOBACZ FILM ILUSTRUJĄCY
PRZYGOTOWANIE MIESZKANIA
DO SPRZEDAŻY
Zobacz PRZYKŁADY REALIZACJI
Zobacz także zdjęcia na www.facebook.com/WnetrzKlinika
Zobacz
przykłady realizacji
Profesjonalnie przygotowane domy i mieszkania sprzedawane są średnio trzykrotnie szybciej niż pozostałe.
Zaniedbanie przygotowania nieruchomości do sprzedaży odbiera ofercie efekt świeżości.